livanurvealpinannesi61 ek gidaya doktorumuz anne sutu kesildigi gibi ufaktan tadinlarla baslayalim dedi normalde 9. Aya kadar cok guzel yiyordu 9. Ayda bi hastalandi ilaclar mi acaba korkuttu ki dedim hatta ama galiba cogu bebek bu zamanda boyle yapabiliyormus dislerimizde cok aci veriyo son zamanlarda yeni cikicaklar var galiba su an 6 tane var ama insallah alisir yemeyede tekrar