-annesininprensi- Kendi listemin fotoğrafını hazırlayınca atarım, ben sözünü ettiğim gibi uygulamada işaretliyorum sadece takvimde şeker kullanmadığım günleri, zinciri kırmamaya çalışıyorum. Alışkanlık haline getirmek istediğim diğer aktiviteler için de yapıyorum, 2 lt su içmek, egzersiz yapmak, min. 50 sayfa okumak, cilt bakımı vs. Bir davranışı 21 gün aralıksız sürdürebilirsek bunun alışkanlık haline geleceğini söylüyorlar ya onu da denemiş olacağım😅
sezginshome sizi gaza getirecek biriyle iddiaya vurun bizim gibi😹
Kaybedeceği bir şeyler olunca insan daha azimle sarılıyor.🤣
GokceOrmanci harika gerçekten tebrik ediyorum sizi, benim de hedefim bu şekilde. Diyeti bozmama neden olan o kaçamakları kesince daha iyi sonuç alacağımı düşünüyorum. Yazmaya devam ederseniz bizim için de motive edici olur😖
oglumuz01
Esrot
Paketli gıdaları, işlenmiş şekeri tüketmeyi keseceğiz sadece. Normal beslenmemize devam edebiliriz, emzirme döneminde olmayanlar diyet yapabilir. Bütün o paketli tatlı yiyecek içecekler, abur cuburları çıkaracağız beslenmemizden.
Ben 11 gibi kahvaltı yapıyorum, 1 dilim tam buğday ekmeği, peynir, 1 yumurta (haşlanmış), domates, salatalık ve yeşilliklerle kahvaltımı yapıyorum. İsteyen 6-7 zeytin tüketebilir ben unutuyorum hep.
13:00-13:30 arasında ve 15:30-16:00 arasında iki tane ara öğünüm var. 1 meyve +badem veya meyve kefir şeklinde yapıyorum. Yeşilçay leblebi vs kararında tüketiyorum.
Akşam yemeğinde de pilav makarna grubundan 4 kaşığı yemeyecek şekilde yiyorum. Sebze ve et türlerinde de göz kararı 6-7 kaşık, yoğurt ve salata.
Yediden sonra yememeye çalışıyorum bir şey ama çok acıkırsam salatalık veya az meyve yiyeceğim.


Örnek olması için internetten şu şekilde tablolar buldum, şeker tüketmediğimiz her güne bir işaret ekleyip tamamlamaya çalışacağız, boşluksuz😄
Kendiniz de çizebilirsiniz, üşenmesem ajandaya çizeceğim ben de 😅
Tubasahra Merhaba canımm😖 iddiaya girdik işte yoksa benim de pek başarabildiğim yok 🤣🤣🤣
zarifbirhanim Hayır meyve sebzeler dahil değil, sağlıksız şeker sadece tüketmeyeceğim grup😃