Asmiinn öncelikle 4.5 ay çok erken bebe bisküvisi için . Sağlıklı değil ama illa verceeksiniz gıda dedektifin bu konud araştırması var Hamm marka keçi sütlü bebe bisküvisi ile hünnap marka keçi sütlü bebe bisküvisi daha sağlıklı bunları tercih edebilirsiniz. Cici bebe dediğiniz için marketlerde satılan cici bebeyi düşünerek yazdım ki onalr aşırı sağlıksız maf ederisnzi bağırsakları en azından bu iki marka temiz. En sağlıkli.evde kendiniz yapmanız tabiki zamanımız olmayabiyro bebe bisküvisinu ek gıdaya geçtikten sonra vermeniz bebeğiniz için daha iyi olacaktır . Sebzeler meyvelerden sonra tercih sizindir tabiki.