Balkizannesi deletedmom719 zehirli ishal rota virüsünün neden olduğu bir hastalık 5 yaşa kadar koruyan bir aşı imiş hastanede müşahade altında tutuluyor serum bağlanıyor aşırı ishal oluyor kuzucuklarda 😔😔 Allah korusun hepsini 🙏🏻
Ask17 Mrvvvv ilk dozu 3.ayda hastanede yaptırdık. Markasımı varmış bide ilk kez duyuyorum doktoruma böyle bişey sormadım
demir1717 Mrvvvv 13 haftalıkken(3 ay) ilk doz yapıldı, sonra 5. Ayda 2. Doz yapıldı. Rotarix di. Hafta söylememin sebebi, rota aşısı bebek doğduktan sonra 14hafta 5 günlük olmadan ilk doz yapılması gerekiyormuş öyle söylenmişti.
[silindi] Balkizannesi Rotarix 2 doz oluyor yalnız emin misiniz 6. Ayda da olacağına Rotateq var o 3 dozluk