BeyzaN77 Benimdunyamm doğum sonrası verdiği kağıtta bir ay sonra kadın dog.kontrol gelincek yazmış gittim bende bidaha da cagrmadi zaten
Busraozcn Benii hiçç kontrole çağırmadıı doğumun ertesi gün odama geldi intihap açılma anormal bir durum falan olmadığıı sürece kontrole gelmene gerek yok dedii
Busrakaratas Benimdunyamm beni çağırdı 40 gün sonra gel diye gittim ultrasonla baktı dikişler hakkında bilgi verdi rahip topsrlanmis dedi cagirmasa bile sen git ne.olur.ne.olmaz