Benimdunyamm Kızlar doktor beni sezeryandan sonra sadece 1 hafta sonra çağırdı gittim baktı herşey çok iyi dedi ondan sonra çıktık geldik hiç 40 çıkınca gel falan demedi burada 40 çıkınca doktora gidecek olanlar falan varmış bana hiç öyle birşey demedi
Linailkay Benimdunyamm ben sezeryandann 1 hafta sonra gittim dikişlerime baktı banda 40 ımdan sonra gel dedi gittim içim rahat etsin diye gititm rahim topladı mı diye
Benimdunyamm 121 beni cagirmadi hiç niye ki acaba hersey yolunda dikişlerin de çok iyi dedi kuru tut dedi
Linailkay Benimdunyamm unutmuştur. Çokta takam kafana sen git eğer gitmek istersen. Ben 40 ımda kendi doktoruma bile gitmedim başka doktora gititm. Devlete bile gidebilirsin
Alparslan616161 Benimdunyamm 40 çıkınca gel dediydi bana dikişlerime baktı eşinle de 2 hafta sonra birlikte olmaya başlayabilrsn dedi.
Benimdunyamm Alparslan616161 40 çıkınca bende bir gideyim en iyisi bana 40 gün ilişki yok sonra girebilirsin dedi
Alparslan616161 Benimdunyamm normalde sezeryanda 2 yada 3 ay ilişki tavsiye edilmiyor çünkü anca kaynıyor dikişler 2 aylıktım birlikte oldum hani rahmim bile 3 aylıkken toparlandı.
Benimdunyamm Alparslan616161 ilk defa duydum valla doktor 40 gün sonra serbest dedi normaldede hep 40 gün sonra giriyorlar
Happymamss Benimdunyamm hiç gitmedim doğumdan sonra bebeğim 1.5 yaşında adet düzensizliğim haricinde sorun yok bazen 29-27-25-23 değişiyor arası
BeyzaN77 Benimdunyamm 40 çıkınca flan da gel demedi bana doğumdan bir ay sonra gittim sorun yok güzel dedi bidaha gitmedim..o 40 çıkınca gel diyenlere belki Rahmi flan tam toplanamadysa tekrar çağırma gereği duymuşlardır
BeyzaN77 Benimdunyamm doğum sonrası verdiği kağıtta bir ay sonra kadın dog.kontrol gelincek yazmış gittim bende bidaha da cagrmadi zaten
mysa2 Benimdunyamm bana 4. Gün baktı dikişlerin iyi 40ndan sonra gel dedi ama bş sorun olmazsa gitmeyi düşünmüyorum acıkcası