Olmazbebek Simayelisa vanım bende 40 gün yaptırmıştım ama sezeryan yerine yaptırmadım alt tarafına yaptırdım da ne olur ne olmaz 2 buçuk ay olunca yaptırmıştim bişey olmadı bence sende yaptırma daha içi yara çünkü
Yaseminsaribas Simayelisa tam olarak bende sizin gibi düşünerek agdaya gittim ve yaptırdım 😇 vücudunuz ağda ile almaya alışıksa acımaz diye düşünüyorum