Simayelisa Kızlar sezeryan doğum yapalı 36 gün oldu ağda yaptimak istiyorum ama cesaret edemiyorum var mı deneyimi olanlar bu arada doktor kontrolüm 40ım çıkınca yani doktora temiz gitmek istiyorum 🤭 sizin fikirlerinize ihtiyacım var
minikkiz_ Simayelisa canım daha yeni geldim ağdadan 😄 vende 50 günlük oldum sezaryenim eskisi gibi aynı hiç bi fark yoktu acısında ve tam dikiş yerindede kıl vardı orayı da aldı normal acıdı hiç korkma
tazebiirannee Simayelisa yoo benim acımadı ki hep giden bi insanım zaten dikişten dolayı korkmuştum ama bi şey olmadı çok şükür ☺️
Simayelisa ece_arel benim kuaförüm kendisi 3 kere sezeryan olmuş bana biseu olmaz felan diyor ama ben cesaret edemedim daha 😂