Benimoykum benimde aynı.
Fizik tedaviye gittim. Emar çekildi. 1 fıtık ve kemik iliği ödemi çıktı sol tarafımda.
Bebeğimi sürekli sol tarafta tuttuğumdan dolayı fazla yük olmuş 🙄
İlaç kullanamıyorum emzirdiğim için dr parol içebilirsin dedi. Kan tahlilleri yapıldı temiz çıktı 🙏🏼
Gecikmeden git dr a bence