Benimoykum benim de bebeğim 9 aylık spinalle oldum sezaryeni ama ben gebeliğimin son haftalarında bel ağrsından ölüyordum doğumdan sonra da iyice azdı sonra fizik tedavi uzmanına gittin mr cekti iki tane fıtık ve sol bacağımda menisküs çıktı zaman zamab cok yorulunca iyice bastırır ama genel olarak iyiyim şu an. Yani gebelik döneminde de bel ağrısı yaşadıysanız fıtık olabilir bi baktırın derim😊