Benim kızım 7bucuk aylık, kanguruyu sırt kısmında Kullanıyorum öyle olunca her işimi yapabiliyorum. Önde olunca olmuyor iş yapılmıyor. Valla yemekti temizlikti mecburen kullanıyorum.yoruluyor illaki uyuyor o sırada yatağına yatırıyorum. Yoksa iş zamanı daha çok ağlıyor annem iş yapmasın diye 😂 bebişler anne ile temasi çok seviyor oyüzden kanguru candır kurtarıcıdır 🤗👍 güzelce oturtun birşey olmaz Allahın izniyle 🤗🤗