prensannesi5 Oğlum 3 aylık durmuyor işim kalıyor benimde aklıma kanguru geldi iş yaparken felan kullanıyor musunuz (mutfak haricinde) ona koysam bi yandan oyalansa bi yandan ufak tefek işlerimi halletsem tehlikeli olur mu hiç kullanmadım da bilmiyorum çünkü
Cansudkmts prensannesi5 ben Kanguruya koyup yapıyordum valla evi süpürüyordum hep yada salıncak vardı almıştık ona koyuyordum
Doga_sever prensannesi5 kanguru dediginiz şey, bebegi tasiyan kisiye bebegi baglayan bir aparat. Tam olarak neyi kastettiniz
dolunaymomsss prensannesi5 en güzeli bebek arabası biz bebek arabasıyla oda oda gezer yapardik hem gözümün önünde hem de işlerim yarım kalmıyordu 🥰
Mehruyan prensannesi5 Babyboroosh kanguruyla bütün işlerimi yaptım yemek de dahil. 3 aylıkken kullanmaya başladım hala kullanırım (17 aylık). Tavsiye ederim sizin kokunuzla rahatlar uyuyakalır zaten.
Kumsall61 prensannesi5 kullan canım bir sakıncası yok ben de kullandım yoksa Başka türlü olmuyor yetişmiyor yoksa isler kanguru zararlı değil ama yürüteç suan icin zararlı sadece
prensannesi5 Kumsall61 yürütece binmesine daha çoook var zaten ama kamguru işime yarar gibi şuan için
Momofkaan prensannesi5 ben hep öyle yapıyorum hatta geçen gün yemeğimi yaptım o uyudu başka türlü uyumuyordu
Momofkaan prensannesi5 çocuğun hırpalamöaso sizin hareket hızınıza bağlı çok eğilip kalkmalı işlere girmiyorum ben çok memnunum