kayra-anne1 merhaba benim oglumdada coklu besin alerjisi vardi. Sut yumurta tavuk bugday pirinc baklagiller kuruyemislee meyve ve sebzelerden cogu. Yulaf harici tum unlara vardi. Alerji diyetisyeni ile calisabilirsiniz. Eliminasyon testi ile yardimci oluyor. Ben sadece haslanmis patates ile besleniyordum bir donem. Ancak egzama zaten kolay gecen bir sey degil. 1 yasinda ve sukur hepsi gecti. Yalniz ben 10. Ayda artik pes edip sutu kestim. Yine siz bilirsiniz ancak biz doktorumuzla ilk etapta sunu yapmistik. Anne sutunu kestik bir donem. Sadece alerji mamasi aldi ancak ben sagmaya devam ettim buzluga kaldirdim ve diyeti bozdum. 2 hafta o rahatladı. Bu arada benim oğlumun tüm alerji mamalarına da alerjisi vardı. Sadece pregomin as iyi gelmişti. 2 hafta sonrasında besin ekleyerek süt vermeye devam ettim. Sizde bu yöntemi uygulayabilirsiniz. İlle de anne sütü derken çok yıpranıyoruz kaldı ki ne yiyoruz ki ne geçsin. Biz diyet açtıktan sonra yine işin içinden çıkamadığımız ve ben artık psikolojik ve bedensel olarak tükendiğim için zaten çok azalan sütümü kestim. Bu bizim durumumuzdu umarım siz de bir an evvel işleri yoluna koyarsınız🙏