3 aylık oğlumda çoklu besin alerjisi var. 1 aylıkken anlaşıldı. Doktorumuz atopik dermatit egzama dedi. İlk olarak süt yumurta diyetine başladım ama geçmedi daha sora bi çok besini diyete aldım. En son patates ekmek yemeye bile başladım. Alex moleküler alerji testinde yaptrdık ama bir şey çıkmadı. Doktorumuz geçici bi durum dedi. Ama ne yaptıysam belirtiler kaybolmuyor. Kakada büyük miktarda kan var cildinde egzama var.çok şükür huzursuzluğu yok. Başından çoklu besin alerjisi geçen anneler bu illet ne zaman bitti daha ne kadar sürecek. Artık kafayı yicem. Ne yesem diye düşünüyorum sürekli artık korkar oldum yemek yemekten. Sanki herşeye alerjisi var. Kortizonlu krem kullanıyorum ama sürekli onu kullanmak istemiyorum. Bir de bi arkadaşın önerisiyle coresatin pembe pediatrik krem aldım onu sürüyorum birkaç gündür. Siz neler yaptınız bu durumda. Doktorların da çok faydası olmuyor iş annelere kalıyor ama çok yıpratıcı bir süreç