iki_tospik_annesiii doktorunuz takvimi belirliyor, sizin bebeğiniz bir de menenjit geçirmiş farklı bir uygulama olur belki, en doğrusunu doktorunuz söyler. Sağlık ocağındakiler çok bilgili olmuyorlar, ben kızımın bexsero aşısını vurdururken ‘2. doz 2 ay sonraydı değil mi’ diye sorduğumda hemşire hayır tek doz yeterli demişti. Oysa hem çocuk doktorları hem de internette her sayfa bexseronun 3 doz olması gerektiğini gösteriyor. Bence menenjit geçirdiği bilgisini de söyleyerek çocuk doktoruna danışmanız en iyisi olur🌸