iki_tospik_annesiii Merhaba anneler benim bebegim 3 ay 15 günlükken menenjit geçirdi şuan 7 ay 9 günlük menenjit aşıları kaç aylıkken vuruluyor kaç doz oluyorlar bilğisi olan beni bilğilendire bilir mi ?
Eylul05 iki_tospik_annesiii bunu en iyi doktorun belirler herkesin takvimi aynı değil ama illa da öğrenmek istersen ben 12 13 15 ve 27 ayda yaptıracağım takvimimiz o şekilde ama dediğim gibi herkesin farklıdır
2603 iki_tospik_annesiii kaç doz olduğunu bilmiyorum ama rotavirüs 3 aya kadar vurulması gerekiyor menenjit istediğin zaman vurabilirsin biz 7 aylığız daha vurdurmadık ama vurdurucaz sizin şöyle bi ayrıntı var bebeğin menenjit geçirmiş üstünden ne zaman sonra vurulur bilmiyorum
Ucansupurge iki_tospik_annesiii Planlamayı doktor yapıyor canım farklı şekillerde planlanabiliyor. tek doz 3 doz şeklinde. bizim bexsero 9-11-22 nimerix 13. ay olarak planlanmıştı. Doktora danışmadan kendinizce plan yapmayın o yüzden
kirmizibasliklikiz_ iki_tospik_annesiii istenilen zamanda baslanabilir. Ne kadar erken baslarsa doz sayisi o kadar fazla oluyor. Biz 1 yasindan sonra basladik. Nimenrix 1 yasindan sonra tek doz bexsero 3 doz oluyor. Simdi başlamak isterseniz bexsero sanirim yine 3 doz. Nimenrixin 1den fazla olacak.
iki_tospik_annesiii Eylul05 Analdım cnm teşekkür ederim bilğin için sağlık ocağına sorsam bilğilendirirler mi ?
iki_tospik_annesiii 2603 Anldım cnm sağol ben bi doktora sorayım bakalım o ne zmn onay verir bana korkuyorum tekrar geçirir diye sürekli ateşleniyor çünkü
iki_tospik_annesiii Poyrazin_annesii Canım bak alttaki arkadaş yazmış nasıl olduğunu senin doktorda aşıları yazmış ve kaç tane doz olduğunu yazmış aylarına göre kirmizibasliklikiz_
Ucansupurge Poyrazin_annesii nimerix > 1 yaş tek doz Bexsero > 2 yaşına kadar 3 doz ay 1. doz 2.ay 2.doz 1 yıl 3.doz yazıyor. yani diyor ki ilk iki doz arasında 2 ay olacak 3. dozu 2. dozdan 1 yıl sonra yaptıracaksın. en geç 2 yaşa kadar.
Poyrazin_annesii iki_tospik_annesiii doktor baxero aşısı ıcın 0 ay yazmış onu anlmdm bnm oglum 6 aylık şuan
kirmizibasliklikiz_ Poyrazin_annesii 0 ay ilk doz demek diger doz en az 2 ay sonra. 1 yil sonra da son dozu olacak 😁
Temmuz1 Biz 1 yaştan sonra olduk.o sebeple nimenrix tek doz.1 yastan önce olsaydi 2 doz olacaktı. Bexero 3 doz olacak.birini olduk.digeri 2 ay sonra.sonuncu 1 yıl sonra. Doktoruz da nimenrixi 1 yas sonraya bırakmış tek doz olması için.