minnaktavsanim sadece uyurken iş yapıyorum fizyoterapistim tabi ki yürütec kullanmam ancak kullancak dahi olsam oturmaz kızım çok hareketli erken yürüdü 10 aylıkken fln yürüyordu hemde hiç durmadan. suan 18 aylık o uyanıkken sadece onun hazır gıdalarını ısıtırım veya kahvaltısını hazırlarım bu süreçte mutfak tezgahına oturur sadece orda gidemediği için sürekli oyalayarak hazırlarım yemeklerini falan. Küccükkemde yanımda kontrollü yürütürdüm zaten başka hiçbir iş yapmıyorum gurbette ve yapnı yasıyorum ve 1 yasından beri yüksek camlara tırmanıp çıkan bir kızım var. Bu arada bir kez gündüz uykusu yapıyor bazen 1 aaat sürmüyor bu süreçte *3 hızla iş yaprım resmen ona ve kendimize yemek yapr hızlıca evi toplarım. Kalan işleri eşim gelince hallediyorum