Kızım 10 aylık şuan 6.ayından beri yürüteç kullanıyorum kısa kısa işlerimi hallederken ama yürüteçde kaka yaptı kaç kere yıkadım hala aralardan cıkıyo şimdi bi kaç ay için yenisini almasam mı diyorum zaten zararlı diyolar ama tuvalete bile ona koyup gidiyodum çok kurtarıcım oluyodu kararsız kaldım siz işlerinizi nasıl hallediyosunuz bi kaç gündür kullanamıyorum çok zorlandım bu arada emeklemiyo hala yada kendi kendine oyalanmaz.