Sdr123456 ben de 6 ay ücretsiz izninden döndüm ve 1 ay çalışıp işten ayrıldım. Eğer iş yeriniz işsizlik fonu ödüyorsa maaş alırsınız. Son 3 yıl içinde prim ödeme gününüze göre ne kadar süre ödeneceği belirleniyor. Mesela ben 6 ay ücretsiz izinde olduğumdan 935 gün prim ödeme günüm vardı ve yüksekten ödemiş isyerim.8ay 5066 TL işsizlik maaşı alıyorum.1000 gün prim günüm olsaydı;10 ay alacaktım.