Ben daha yeni başvurdun işkura gitmiştim orda çalışanda tanıdıktı bana kendinde başvurabilirsin diyim e devletten başvuru kısmını gösterdi, İŞKUR yazın aratın zaten başlıklarda başvuru çıkıyor ordan formu dolduyorsunuz eğer prim günümüz yeterliyse zaten 2-3 haftaya kabul ediliyor