Birkucukeylulmeselesi oğlum 42 haftalık olmuştu aşağıya inmedi, hiç sancım ve açılmam olmadı doktoruma 43. haftayı bekleyelim dediğimde beni vuracaktı neredeyse :) doğruca sezaryene aldı, gelmeyen bebişi zorla çıkardı 😅
Umarım sizinki bugün yarın hooop diye gelir annesini üzmez
Sağ Salim alın kucağınıza inşallah ❤️