Ben de 30 haftalığım oğlum 39+4te normal doğumla doğdu. Etim sert karnım çok genişleyemiyo şimdi kızım olucak hayırlısıyla karnım şimdiden ilk hamileliğimden daha çok büyüdü. Hareketleri de azaldı yeri daraldığı için. Hareket etmek aşırı zor geliyo. 3-4 kere eğilip kalksam hemen kalbim sıkışmaya başlıyo eve gelen giden çok dağınık da bırakamıyorum çok zor gerçekten inşallah bir an önce sağlıjla kucağımıza alırız