Ayyyy hiç takmayın yaaa millet buuu anca konuşur. Zayıf olsa çok zayıf kilolu olsa çok kilolu derler. Yani boş boş konuşurlar önemli olan doktorunuzun dediği. Bak misal benim oğlum 2 yaşında ama zayıf yemek yemek istemiyor napıyorsam ne ediyorsam kilo aldıramadım. Napim şimdi ölimmi 🤦♀️ herkes çok zayıf felan dio . Bide haftaya 4 ayına girecek bir kzm var onada şişko diolar. 7 kg 🙄 anlayacağın hiç kafaya takmaya değmezz. Sütün kesilir olan sana olur boşver ❤️❤️