Bebeğim 2 ay 25 günlük kilosu 5200 boyu 60 cm sadce meme ile besleniyor çok zayıf diyorlar sizce mama +meme olarak devam etmeli miyim birde bir sorum daha bebeğim sadce tek göğüsümü emiyor öteki memenin ucu yok tutamiyor çok ağlıyor zar zar azıcık veriyorum bende kıyamıyorum öbür memeye geçiyorum hemen bunu içinde yapabileceğim onerebileceginiz birşey varmı silikon göğüs ucu deneyeyim diyorum ama alışır diye korkuyorum