Selin3561 benim geniz akıntısyla boğz ağrısıyka başladı. Ateş oldu. Sonra test verdim pozitif çıktı. Şimdi şikayetlerm azaldı ama midem çok kötü. Bebeğim de ateşlendi dün gece ona stres yapıyorum o yüzden uyuyamadım da. Uyuyamıyorum uyuyamadıkça yiyemiyorum. Miden bulanıyır falan filan. Ayaklanırsam iyiyim yatarsam kötü hissediyorum. Çok zormuş. Bebem olmayaydı iyiydi de o olunca çok fena oldu