S_seylek60 benim de bi haftadır sürüyor misler gibi uyuyan çocuk yarım saat kendını kucagımda sallatıyor ve kucagımdan ındıgı an bes dakkada uyanıp memeye sarılıyor. iştahdan da degıl memede tekrar uyuyor agzından cıkarınca gene aglamaya baslıyor. kendını ok gbı gerıye atıyor. hele gecelerı ıkı kere uyanıyordu sımdı 15 kere. ben de aynj durumdayım ne zaman gecıcek bu 4. ay atagı??