Ikikizanne biz geçen sene nisan aynında düzdük evimizi baştan aşağı herşeyiyle. Beyaz eşyalar tv 25 tuttu. Mobilyalar ve halılar 20. Mobilayalarımın hepsini vivenseden aldım. Çok kaliteli ve ilgililer tavsiye ederim😊 tabi şimdi fiyatlar artmıştır ama yinede diğer mağazalara göre vivense çok daha uygun oluyor