Duyguduru Hande geçmiş olsun kara merhem diye bi merhem var iki sürmeye akıtıyo iltihabı şiddetle tavsiye ediyorum eczacılara kara merhem de bilirler adı ihtiyol.
Mbaby Hande antibiyotikli krem al sür, birde kirmizi igne diye gecen birsey var eczanede onu al sür hemen kurutuyor iltihabi iltihap kuruyunca acisida geciyor zaten
Toprakbey Hande böyleşeylere domates iyi gelir diyorlar bağla bi gece streçle sar dursun sabaha kadar. Bende nasırıma uygulayacağım 😓