Hande Slm kızlar parmağım dolama oldu ne iyi gelir soğan kürü yapıyorum ama zonklama devam ediyor iltihap var birazda😐 önerileriniz nedir? Yada bunu atlatan nasıl atlattı😔
Ftmsvnc Hande küçük Bi soğanı kabuğu ile beraber ocakta közleyin sonra ni katımı çıkarıp parmağınızın dayanacağı kadar sıcaklıkta elinize bağlayın Bi gece dursun hemen iltihabı akıtıyor ertesi güne bişey kalmıyor
[silindi] Benim ayak tırnağım olmuştu değmek bile acı veriyordu keserken yuvarlak kestim sıcak suda bekletip et kısmını da sürekli bi krem var onu kullanıp ileri ittim çok şükür geçti
Hande Ftmsvnc bunu 2 kere yaptım canım çocukkende olmuştu ozaman soğan geçirdi şimdi hiç geçirmiyor anlamadım 😫
Sarekuzu_19 Hande Benimde olmuştu genel cerraha çıktım merhem bide ampul içinde su vermişti üç günde kurudu evde yapılanlar işe yaramıyor malesef
Hande Nurtupu ben çiğ yumurtaya elini sokmayı duymuştum ama şimdi yaptım dediğinizi inşallah patlatır
Hande Nurtupu ben çiğ yumurtaya elini sokmayı duymuştum ama şimdi yaptım dediğinizi inşallah patlatır
Oozzee Hande benim son 2 manikürden sonra hep 1 tırnağım dolama oluyor, neden bilmiyorum🤷🏻♀️ Ben kendimce şöyle yaptım; 2-3 gün şişmesini bekleyip kızgın iğne ile enfeksiyonu boşalttım. 1 haftaya yakın süründürüyor ama geçiyor önünde sonunda.
GizemDmlSak Valla ilerlemeden imkanin varsa doktora git dolama yuzunden babaneme platin takmislardi parmagina 😵
GizemDmlSak Hande valla koyde yasiyolardi dedem bi kere doktora goturmus tam ne oldugunu hatirlamiyorum iyilesmemis bi sekilde babanemde hastalik hastasidir dedem bi daha goturmemis bisey yoktur diye yanimiza gelince farkettik goturduk ilerlemis 🤷♀️
[silindi] Hande kara merhem birebir benim çok olur tırnağım batar al gece elini sar yat 2 günde işe yarıyor canım