Minikmucizee ben 13 aydır kullanıyorum bebeğim 17 aylık bir yere kalmaya gittiğimizde, ayağımda sallamaktan yorulduğumda, otelde, bahçede, denizde ve havuzda, piknikte bir fiil hava da ve karada kullanıyorum sığmayana kadar da kullanmaya devam edicem aşırı memnunum keşke doğar doğmaz alsaymışım 👌🏻 Şimdi almayı düşünen arkadaşlara ilk tavsiyem kesinlikle almaları. İkinci tavsiyem parçaları ayrılabilen olmalı ki kolayca taşıyabilesiniz. Üç ise tıkanabilir olması terliyorlar kusuyorlar bir şey oluyor kolay temizlenmeli. Ben holmen marka kullanıyorum trendyoldan almıştım. Katlanabilen var onu istemiştim ama parçaları ayrılanı almışım yanlışlıkla geri vermedim kaldı öyle tek handikabı bezi ayrılmıyor demirinden çıkarıp yıkayamıyorsunuz makinada bütünüyle sokup duşakabinde yıkıyorum mecbur. Eltimde var bu her yerde hamak yazınca çıkan modellerden aşırı çukur hiç rahat değil ama bu çok güzel tavsiye ederim 👌🏻👌🏻