-nuurr9206 benim kızım 5 aylıkken aynen sizin yaşadığınız durumu yaşıyordum güvenemiyordum kendime nasıl yaparım ya yapamazsam falan diye kaygılı stresli ve endişeliydim. O yüzden danışmandan almaya karar verdim. İyi ki de almışım başardık biz kızım şuan 6,5 aylık maşallah diyeyim kendi uyumayı öğrendi ama 1 ay evden çıkarmadım uyku saatleri yeri vs değiştirmeyi önermedi danışman hatta tatile gidecektik onu bile erteledim. Sabır ve kararlılık istiyor. Ben birde işe gidiyordum eşim ve kuzeni de bana destek oldu o süreçte saatlerini falan sektirmediler. Ve mutlu son diyebilirim tabiki yatağa koyup çıkmıyorum odadan hala yanında duruyorum dalana kadar ama o da benim tercihimdi açıkçası. Yani imkanınız varsa bir danışmandan alabilirsiniz. Bide sizin bebiş biraz büyümüş fazla direnç gösterebilir hani ayağa kalkma beşikten çıkma vs gibi o yüzden biraz zorlayabilir ama kararlı ve sabırlı olursanız başarırsınız. Bizimki küçük diye çabuk alıştı şimdi de aynı düzeni devam ettiriyorum tam pekişmesi için. Ama gece uyanmıyor mesela 7:30 gibi uyur sabah 6:30a kadar bazen bakıyorum gece beşikte gözleri açık hiç müdahale etmiyorum yine geri uyuyor falan. Arada nadiren 5:30 da uyanıyor yine uyutuyorum 7 den önce beşikten çıkarmıyorum ağlamadığı sürece o da benim tercihim ama uyanma saatini 7 diye alışsın diye yapıyorum bunuda. Gündüz uykularını bazen bakıcı ablamız uyutamıyor daha yeni başladı kayma oluyor ona göre saat düzenliyorum o gün için. Ama destek alırsanız daha başarırsınız.