-nuurr9206 tavsiye ederim canım, ben 10 aylıkken basladım. Normalde Ayagımda sallıyordum artık çığırından çıkmıştı. Gece 12 den sabah 7 ye kadar aralıksız salladıgımı bilirim. Aglıyorum artık.
Salla dur yöntemiyle basladım 3 günde adapte oldu. Sonra yataga geçtik. İlk gün 40 dk sürdü uyuması sonra yavas yavas azaldı. Tabi hala tam desteksiz diyemem. Yanında bende yatarsam uyuyor. Ama mesela 1 aydır tekrsr Ayagımda sallıyorum. Tatildi, sıcaktı derken yer değiştirdik. Bugun unutmasın diye yanına yattım, sallamayayım dedim. 3 dk da uykuya daldı..