Neslinesli 19haziran benim bebeğimde surupla kustugu için fitil veriyorum aklınızda olsun. İyi de geliyor. Vermesi kolay.
19haziran Neslinesli yok yok vermem zaten ateşi yok bian salaklık yaptım kustugu için etki etmemiştir demi bide fazla vermişim 🤦♀️
liyamira 19haziran ateşi olmadığı sürece calpol verme çok şükür benm kızım ateşi her aşıda olmadı bu sefer bünyesi alışır ilaca etki etmez mideleri hassas anne sütü dışında başka şeyi bilmiyolar şuan ondan kusmuştur
19haziran liyamira normalde vermeycektim salak gibi hemşirenin şeyiyle verdim iyiki kusmus o zaman yavrum benimkinin de 2 aşıda ateşi olmadı 😥