19haziran Kızlar bebeğim 2 ay 5 günlük bugün asisi oldu ateşi olmadı halde calpol verdim hemşire ver dedi diye biraz fazla vermişim sanırım verdiğim saniye fiskirtarak kustu aşırı baya bi bissy olur mu çok korkmaya başladım fazla verdim şurubu diye 😥
kenankaan 19haziran 2 ay aşısında 1 çay kaşığı yeterli geliyor, o kadar verdiyseniz sorun yok. Hemen cıkardıysa fayda görmez, ilk yarım saatte kusma olursa ilacı tekrar vermek gerekiyor normalde
Eski9 19haziran ateşi çıkmadan ateş düşürücü vermeyin lütfen ki aşı ateşi hafif olur 38.5 gördüğümde veriyorum ben 1 çay kaşığı demişlerdi o aylarda ne kadar verdiniz bilmiyorum ama zaten kusmus bir sorun olacağını sanmıyorum
Neslinesli 19haziran benim bebeğimde surupla kustugu için fitil veriyorum aklınızda olsun. İyi de geliyor. Vermesi kolay.
19haziran kenankaan şurubu verdiğim saniye fiskirtarak kustu baya bi biraz fazla vermişim sanırım verdiğim şekil ölçüm çay kaşığıyla çay kaşığını dolduruyor
19haziran Eski9 şurubun içinde ki kaşıkla tam doldurmadım kaşığın yarısı hemşireye söyledim yarım cay kaşığı vermen gerekiyordu çok vermisin dedi
GULCE02 19haziran hayır o ayda bende 1 çay kaşıgı verdim hemşire abartmış doktor bile çay kaşığyla ver dedi bana
kenankaan 19haziran henüz şurupla tanısmadıgı ve ilk defa içtiği için çıkarması normal, ben şurup vereceksem şırınga ile yanak içine doğru hafifçe veriyorum, öyle daha kolay oluyor.
liyamira Fazla verdiğin için değil canım kızının mideside kabul etmemiş olablr benm kızımda çay kaşığıyla verirdim ne var ne yok kusardı anında sonradan alışıyor ama bir sorun olmuyor korkma
liyamira 19haziran ben tekrr ilaç vermiyordum emziriyordum uyutuyordum ateş vs olursa 4 saat sonra tekrr veriyordum takip et ona göre verirsin canım
19haziran GULCE02 ama ben çay kaşığıyla vermedim şurubun içindeki kaşıkla yarısına kadar doldurdum sonra çay kaşığıyla olctum aynı miktarı çay kaşığını baya baya doldurdu 😥
GULCE02 19haziran tamam canım korkma birdahakine çay kaşığıyla verirsin kusmasını hemen ilacada bağlama belki çok emmiştir onuda verince midesi kaldıramamıstır yada fatklı bir tat olduğu için midesini bulandırıp kusmustur ama keşke hiç ateşi olmadıgı halde vermeseydin
19haziran GULCE02 aynen öncesinde çok emdi ben normalde asla vermeyecektim hemşire ver ateşi çıkmasın agrisi olmasın deyince verdim kustugu için ilaç etki etmez demi hemen kustu çünkü
liyamira 19haziran ateşi olmadığı sürece calpol verme çok şükür benm kızım ateşi her aşıda olmadı bu sefer bünyesi alışır ilaca etki etmez mideleri hassas anne sütü dışında başka şeyi bilmiyolar şuan ondan kusmuştur