Yenianne934 biz de uyku saatinde çıkıp uykuyu değerlendiriyoruz. Uyanıkken ya meme ya kucak istiyor ya da gaz sorunu oluyor.. 4ten sonra çıkabileceğiz biz de herhalde bu gidişle..
Anne baba olmak çok güzel bir duygu, rabbim her isteyene versin, evlatlarımızı korusun ama öental olarak gerçekten çok zorluyor 🥺