İlk aylarda dışarı çıkıyor muydunuz acaba? Biz ne zaman çıksak zehir oluyor. Bebeğim emzik emmiyor. Ya emmek istiyor ya kucakta olmak istiyor. Bir tek biz mi böyleyiz yoksa herkes mi? Eşimle normalde çok sosyal bir hayatımız vardı. Aklımıza estiği gibi çıkar farklı yerlere giderdik. Ama şimdi sahilde yürüyüş yapmak bile lüks oldu.
Bu herkeste böyle mi? Geçiyor mu belli bir süre sonra lütfen geçiyor diyin :(