Mizmizmyrtle 1 yaşından sonra 3 ayda bir gelirsiniz dedi doktor, götürmemekte kararsızdım ancak 15 aylıkken öksürük başladı kızımda o sebeple gitmiş olduk, rutin kontrol yapmadı ama doktor, öksürük şikayetimiz olduğu için sadece o konuyla ilgilendi. Bir daha da götürmedim🙄 o son gittiğimde doktorun hoşuma gitmeyen hareketleri de olmuştu bana bahane oldu