Şu an 4 aylık. Aşısı oldukça sağlık ocağına götürüyorum. Çocuk doktoruna sadece 1 defa götürdüm 2,5 aylıkken kalça ultrason için. Doğum sonrası aklıma takılan soruları da orda sordum. Bir de 6 aylık olunca ek gıdaya başlamadan götürürüm genel durum kontrolü ve beslenme konusunda bilgilenme açısından. Onun dışında bir problem olmadıkça götürmeyi düşünmüyorum. Hem hastalık enfeksiyon VS riskine girmeye, hem bebeği tedirgin etmeye hem de maddi açıdan bir gitmemiz 400 500 liraya mal oluyor sorun olmadığı sürece bu masrafa girmeye gerek yok BENCE. Akıllı tartımız var kilo takibini de kendim yapıp persentil tablosundan ayına göre değerlendiriyorum. Mesela bu ay doğum kilosunun 2 katına ulaşmış olması gerekiyor. Çok şükür tam doğduğu kilonun 2 katından 100 gr fazla şu an.