Bueno Bueno benim oğlumda 10+2 günlük, anne, baba, dede gibi şeyler diyo tam soyleyemesede annemede ann ann ann neeee diyo 😂 emeklıyo, sıralıyo, tutunarak düz dubara bile çıkıyo 😒 el sallasın, merhaba dıyerek tokalaşıyo, çak yapıyo, kendince konuşuyo anlatıyo ,şarkı çalınca alkış falan yapıo ama bizimkide by by yapmıyo 😂 Bizim ek gıdamız sıkıntılı gibi kendi kendine yemek istiyo ver eline yesin ama ozamanda corba vs seyleri yedireyorum işte püre gibi şeyleri hiç sevmiyo biz nasıl yersek oda aynı şekilde yemek istiyo suyu bıle bardaktan ıcıyo ağlıyo kesinlikle biberondan içmezmiş :/ uykumuzda asşonda düzenli gibi işe başlıycağım için dr saatlı yap düzen olsun dedi şimdi biraz hep aynı saate uyytmaya calıştırıyorum ondada tek sıkıntımız emerek uyumaası nasıl bırakıcam bılmıyorum bıberondan hıcbırsey yemıyo ben emzirirsem süt içiyo yoksa biberondan içmiyo :/ hiç dişimiz yok daha çıkarmadı :/