Bueno 10 ay 23 günlük kızım var 👼🏻
Yürümeyi ufaktan çözdük gibi. Desteksiz bir kaç adım atmaya başladı sonra mutlaka tutunuyor. Emekleme konusunda da adeta emekleyerek koşuyor 😅
Canı acırsa anne diyor onun dışında “Arya, anne der misin? An ne” dediğimde yüzüme bakıp baba diyor 😂 Hadi, gel, dedde, tece(teyze) söylediği diğer kelimeler.
Bay bay ve alkışı asla öğretemedim, henüz yapmıyoruz ama elinde bir şey varsa ve verir misin dediğimde getirip veriyor 🌿
Yaklaşık iki aydır kendi odasında uyutuyorum ama uykusuz gecelere devam. Bir türlü çözemedik. 1500 defa uyanıyor 🤷🏻♀️😂
Sabahları (ve her öğün öncesi) ilk anne sütü, 1.5 saat sonra falan kahvaltıyı birlikte yapıyoruz. Krep, yumurta, patates, havuç -haşlayıp-, peynir, salatalık değişik değişik koyuyorum tabağına benimle yiyor o da, arada öğürerek ama artık kusmuyor şükürler olsun 🙏🏼 Bazen keyifsiz olup yemediğinde hipp 5tahıllıyı içine meyve rendeleyerek veriyorum.
Öğlen ve akşam için gün aşırı çorbalar yapıyorum ona. Yiyor da şimdilik bir sıkıntı yaşamadık.
Her gün değişik meyveleri veriyorum yemesi için.
Bazen bir öğününde çorba yerine makarna veriyorum. Yine koyuyorum önüne, dağıta dağıta kendi yiyor, peşine yoğurt ben yediriyorum ama sevmiyor pek.
Gün içerisinde genelde oyuncaklarıyla oynuyor.
Her gün dışarı çıkmaya özen gösteriyorum, en kötü mahallede bi turlayıp geliyoruz. Arada birlikte şarkı açıp dans ediyoruz.
Aslan diye bi çizgi film var ne anlıyor bilmiyorum ama bugün farkettim ki onu seviyor.
2 uyku uyutmaya çalışıyorum genelde. Bazen cok güzel uyurken bazen yarım saatte uyanıyor.
Göbeği düştüğünden beri de her akşam yıkıyoruz, oynuyoruz, öpüp koklayıp emzirip uyutuyorum.
Sonra sabah sil baştan 💫
Ay yazarken yoruldum 😂😂😂