Ben kreşte 5 yıllık öğretmenlik yaptım 2,5 yaşında oğlum olduğu için ara verdim. Tabiki öğretmenle aranızdaki güven çok önemli. Benim çalıştığım kurumda kamera var her şey kayıt altında. Bir öğrencim vardı sürekli annesine anne öğretmenim bana vurdu ağzımı kanattı burnumu kanattı diye halbuki böyle bir şey kesinlikle söz konusu olamaz. Anneside kızının okulda neler oluyor birebir anlattığını söyledi. Bana güveni tamdı ama ben içi rahatlasın istediğim için kendim teklif ettim birlikte bütün günü izleyelim diye onayladı. Hiç bir şekilde vurma itme kızma hiçbirşeye rastlamadık aksine hep sevip sarılmışım fazla fazla ilgilenmişim. O yüzden minnak yavrularımız bazen gereken sevgiyi ilgiyi görmediğinde kendilerince bu şekilde anlatabiliyorlar. Ve size tavsiyem okulda ne yaptın nasıl geçti diye her defasında sormayın o farklı birşey mutlu eden birşey yaşadıysa size anlatıcaktır.