Minzilikuymak61 Hollymolly barkin cok guzelmis uras oglum 2.ciye ariyorum bende ama barkini begendim, 😊♥️
Minnakkk Minzilikuymak61 oglum Emir Asaf 😍 Yiğit vefa Yusuf mirza Ali vefa Listemizin diğer favorileriydi 😀 dogumdan cıktıktan sonra isme karar verdik te biz 😀
3yasakadarsifirekran Minzilikuymak61 oğlumun ismi Eymen babası koydu ben koysaydım Barlas yada Gökay isterdim🫤
Ayazinannesiseyda Oğlumun adı Ediz ♥️ değerli kişi ulu yuce yüksek anlamlarına geliyor. Babası da Ayaz koydu iki isimli