mygy13 İçinde ‘ğ’ olmayan bir isim seçin bence 😂 oğlumun adı yağız ve yaaııız, yavız gibi seslenmeler oluyor 😂 Emre, rüzgar, aren bunlardan da koymak isterdim size de fikir olsun 🥹
Hollymolly Mommyss bir Mete de benden gelsin 🥰 Ben kısa havalı isimleri seviyorum Mert Bora Sarp Cenk Aras Tuna Farklı olacaksa da Barkın ismi cok güzel:)
Mommyss Hollymolly bende kısa isimler seviyorum canım ya iki isimde sevmiyorum hiç oğlumun adı Mete😍 çokta ağır bi çocuk olcak gibi😁
Minzilikuymak61 Hollymolly barkin cok guzelmis uras oglum 2.ciye ariyorum bende ama barkini begendim, 😊♥️
Nurrr97 Minzilikuymak61 oğlumun adını Ömer Asım koyduk. Hem Ömer Halis hemde hz Ömer niyetine koyduk. Asım da çok duyulmadık fakat agır ve anlamlı bır isim. Asımın neslinden olması için koyduk olur da insallah Asımın nesli şiirinden bakabılırsınız ve tek isim gibi kullanıyoruz direk herkes ÖmerAsım diyor. Bence böyle kıymetli isimler çok çok olmalı. Ahmet Selim ismini de begenıyorum. Çok yumuşak :)
glsh3580 Minzilikuymak61 aybars ay kadar parlak pars kadar yırtıcı güçlü oğlumun adı herkes çok beğeniyor 🧡