tasyan biliyorum onu kuzenim doğumdan itibaren uyguluyor hala kızı bezleniyor. İnstagram da takip ettiğim çoğu kişi uygulamış 2 yaşında hala bezdeler gördüğüm kadarı ile faydası olmamış.bu yöntem almanların uyguladığı bir yöntem ve yazıkki Türkiyede pedagog ve uzmanlar bir çocuk kendini ifade ediyorsa çiş kaka diyor ise tuvalet eğitimine başlanır diyor. Ben o yöntemi uygulamadım 2 yaşına girince bezi tamamen kaldırdım 1 yıldır bezlenmiyor şuan 3 yaşında kızım. Erken başlanan eğitimde ilerde psikolojik sorunlar altına kaçırma VS olabiliyor bunu takip ettiğim uzman pedagoglar söylüyor.tabi herkes daha iyi bilir bence çocuk kendini ifade edebilmeli.