Sizin yapmak istediğiniz tuvalet iletişimi. Bu konuyu araştırabilirsiniz, aynı isimli bir de kitap var. Biz 2. Haftadan beri tuvalet iletişimi yapıyoruz ve kızım kakasını tuvalete yapıyor. Şu an 6 aylık. Tuvalet iletişiminde siz bebeği takip ediyor ve sinyallerini görünce tuvalete tutuyorsunuz, bebeğe bir şey öğretmiyor, zorlamıyorsunuz. Zaten sonra onlar da alışıyor. Benim kızım hep bekler tuvalete tutmamı hatta eh eh bile diyor kakası gelince. Ben onu tutarken hep eh eh diyorum.