ayseeeasln21
Ben size bir şey söyleyeceğim be hiç sütünüzü sağladınız mı? Yani şöyle bir bakın 3 saatte bir sağım yapın bakalım ne kadar süt çıkacak çünkü bu aylarda atak olabiliyor, diş durumu olabiliyor, mesela bir yorumda yazmışsınız ki gece fazla acıkıyorlar aslında acıktığından değil emerek uyuduğundan yani meme istiyor ve destekli uyuduğu için de tekrar desteğe ihtiyaç duyuyor. Siz gece emzirmeyi kesmezseniz 2 yaşına kadar, 3 yaşına kadar da emer yani uyanmalarını açlık sanmayın.
Bebekler akıllara erdikçe daha çok kalkmaya başlıyorlar. Bence yavaş yavaş gece beslenmesini kesmeye çalışın
Bir de söylediğim gibi bir sağıp bakın bakalım çünkü o kadar çok aktif ememen bir bebekse eğer bir sıkıntı stres yaşamadıysanız sütünüz azalmaz bir anda çok emiyorsa göğüslerimizin dolmaması normal ama dolmayan göğüste süt olmuyor anlamına gelmiyor kesin sonuç demiyorum ama tecrübeli bir anne olarak benim söylediklerime güvenin birkaç gün sütünüze sağıp bakarsanız bir de yavaş yavaş gece beslenmesini keserseniz güzel olur hem desteksiz uyur hem de siz yorulmamış olursunuz