Bebegmveben3 yok canım Biberonu bıraktırıdm ma a ile beraber hiç bişey vermedim. Bardakları var onlara su doldurdum meyve suyu ayran verince de onlara koydum verdim. Gece komple emziriyorum zaten birde emzik kullanıyorduk gece ama 15 gündür onu da bıraktı.
Biz 5.ayda ek gıdaya gectik zaten 7.aydan sonrada hep bizimle berbae ryemek yedi yaza dogru da denk geldiği için meyve bol bol verdim