Aysktr Nebicimanne 25.8 derece polar tulum giydirdim ona rağmen bacakları soğuk anlamadım neden böyle oldu
Egesem Aysktr nereden okudum hatırlamıyorum ama ek gıdaya hazırlık yapıyor sistemi diye okumuştum. Bir de benim oğlum 2 en fazla 3 gün kakasını yapmazsa o zaman kokuyor gazı kakası içeride beklediği için sanırım
Zodyak Benım oglum 3 bucuk aylık yaklasık 1 aydır ınanılmazzz kokuyo gazı , bu ay kı kontrolde sorucam bende artık doktorumuza, merak ettım
ayssmt Aysktr bnm oglum uc aylik anne sutu onunda kokuo ne sikinti olabilir ki insan sonucta bole olmsi normal
Aysktr ayssmt Allah korusun bağırsağında problem mi var diye endiselendim olabilir yani nette baktım da doktora danısılması gereken bir durum yazıyor