Bissa Elisa30 sizin yaşınız kaç? Eğer maddi ve manevi açıdan başarabileceğinize inanıyorsanız neden olmasın.
BirVeraAnnesi35 Elisa30 bunun erkeni geçi yok bence bu tamamen sizin psikolojik durumunuza ekonomik durumunuza ve şimdiki bebeğinizin sakin olup olmamasıyla alakalı
Patatesyanakannesii Elisa30 37 aylik oglum var 2 gun once 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim halen icimde hem heyecan hemde ya yetemessem duygusu var kendinize güveniyor iseniz olsun tabiki bir kardeşi ☺️🙏
kubr_pak Elisa30 Benim kızım şu an 15.5 aylık, ikinci bebeğim ise 4 günlük, pişman değilim iyi ki de yapmışım, kıskançlık vs bilmeyecek çünkü
Hayallerhayatolsa Deletedmom_23 aradığım yorum Benin de ⅘ yaş aralarında çok ideal onda bile bu kadar zorlandıysam aralarını bulmada
Cansudkmts Deletedmom_23 uzmanların çoğu bu fikirde degil pedologlarda mesele en fazla 1 buçuk 2 yaş maksimum 3 yaş diyorlar mesela bir cocuk okula giderken eve bir bebek geldi yanlış diyor okul çağındaki bir cocuk psikolojik sorunlara yol açtığını söylüyorlar
Deletedmom_23 Cansudkmts Ben bu şekilde okumadım. Ve okulda da bu şekilde görmedik derslerde. Beyin gelişimi ön planda bizim için. Doğru yaklaşımla eve kardeş gelmesi problemsiz bir şekilde “her zaman” çözülebilirken beyin gelişimi için kritik dönem olması sebebiyle telafisi olmuyor.
Cansudkmts Deletedmom_23 evet doğdur belki siznde dediğiniz bir pedologdan duymuştum bende ama herkesin farklı düşüncesi ve okuması
Mysunshinee Elisa30 kizim 28 aylik ve ben 2. Cocuga asla cesaret edemiyorum. Size bu cesaret nerden geliyor destek mi aliyorsunuz buyuturken