Cocugum olmadan önce diyodum pes pese olsun arada cok zaman olmasin diye
Ama suan ayni seyi düsünmüyorum
Tabiki herkezin kendi karari ve cocugunuza göre haraket edilmeli
Ben suan kizim 4 yasina geldiginde 2yi düsünüyorum
Cünkü anneye en cok ihtiyaci olan zaman ve 2. cocuk demek ilginin bölünmesi demek en azindan kendini bana ifade edip benim ona söylediklerimi anlayabilecegi yasa gelmesi gerektigini düsünüyorum
Ama dedigim gibi herkezin kendi düsüncesi